A játék megértéséhez igen fontos letisztázni egy alapvető geometriai fogalmat, ami nem más mint a KÖR. Az ujjaink által formált, a végtelenségig tökéletesíteni próbált síkdarabot nevezzük a játékban körnek. Mivel végtag-végeink hajláspontjainak száma teljességgel konstans, így a kör ezen speciális estben nem fedi 100 %-osan az "adott ponttól azonos távolságra elhelyezkedő pontok halmaza" leírást.
Ugyanakkor: nem eshetünk a határtalan tolerancia vermébe sem, hiszen az elnagyolt, flegmatikus, körnek csúfolt motívumok használata (elfogadása körnek) a minőségi romlás start-kockájának tekinthetők. Ügyeljünk az ésszerűségre, hallgassunk a játék vezérelte ösztöneinkre, ne hagyjuk megvesztegetni magunkat szabályellenes, tiltott kör-imitátorokkal, kör-dublőrökkel.
A szabályos köröket muatatóujjunk (index) és hüvelykujjunk (pollex) segítségével formáljuk, úgy hogy tenyerünket a lefedett terület felé fordítjuk. Megtévesztő lehet a mutatóujj (index) helyettesítése nagyujjal (digitus maximus seu medius), ez érvényetlen, ahogy a tenyér nem laterális elhelyezése is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.